

Діагностичний сканер OBD2 miniV581
Ми пропонуємо вам професійний діагностичний/провідносичний сканер MiniV581. Пристрій дає змогу, серед іншого, перевіряти, чому горить індикатор CHECK ENGINE, і видаляти його, ви також можете прочитати та стерти помилки з контролера двигуна та електроніки двигуна. Крім того, ви читаєте заморожені кадри та.), що дані в реальному часі — так звані LIVE DATA.
Пристрій має коди меню і помилок польською мовою й повністю автономний (не потребує під'єднання до комп'ютера). Величезна кількість підтримуваних моделей робить пристрій добре відповідним як для домашнього гаража, так і для майстерні. РК-дисплей із підсвіткою з розмірами 128x64px є дуже читаним і дає змогу працювати в місцях і приміщеннях із поганим освітленням. (Для групи VAG ми рекомендуємо спеціальний сканер із розширеними функціями, доступними в іншій пропозиції —> перейти в VAG).
ПІДТРИМНІ МОДЕЛІ РУХУ
- Двигуни DIESEL - 2004 рік
- Двигуни BENZYNA - 2000+ рік
ПІДТРИМНІ ТРАНСПОРТНІ ЗІБНОВА
- General Motors з 1996 до 2015 року
- Ford з 1996 до 2015 року
- Chrysler з 1996 до 2015 року
- Toyota з 1996 до 2015 року
- Honda з 1996 до 2015 року
- Nissan з 1996 до 2015 року
- Усі інші європейські та азійські бренди з роз'ємом OBD2 з 1996 до 2015 року
- Усі нові автомобілі з CAN-протоколом
- Примітка: інтерфейс під'єднується до дизельних двигунів тільки після 2004 року
ПІДТРИМНІ ПРОТОКОЛИ
- SAE J1850 PWM
- KWP 2000
- ISO9141-2
- ISO14230-4 KWP
- ISO15765-4 CAN
- SAE J1939 CAN
- CAN
- UDS
ІНТЕРФЕЙСНІ ФУНКЦІЇ
- Читання/зняття помилок у стандарті OBD2/EOBD/JOBD/CAN
- Очистити елементи керування CHECK ENGINE та MIL
- Моніторинг параметрів роботи двигуна в реальному часі (LIVE DATA), наприклад: тиск наддуву, сигнал лямбда-зонда, сигнал датчика температури, витратомір, положення дросельної заслінки тощо)
- Читання очікуваних кодів несправностей
- Читання конкретних кодів несправностей виробника
- Читання заморожених кадрів (FREEZE FRAMES)
- Вимірювання потужності двигуна (KM)
- Вимірювання інших параметрів від 0 до 100 км/год
ЯВЛЯЄТЬСЯ ВАШЕ АВТОМОДИЛЬ СТАНДАРТОМ OBDII/EOBD?
Система OBDII є чинним стандартом для проданих автомобілів
- з 1 січня 1996 року в США
- з 1 січня 2001 року в Європейському Союзі
- з 1 січня 2002 року в Польщі
- все з двигуном DIESLA після 1 січня 2004 року
Деякі автомобілі мали зв'язки OBDII до того, як було введено зобов'язання дотримуватися стандартів OBDII для виробників.
Умови, за яких автомобіль, відповідний стандарту OBDII, має відповідати
- 16-контактний роз'єм
- два або більше датчиків кисню
- наклейка, що повідомляє про вихлопні гази — найчастіше вона поміщається під капот або поруч із радіатором. На наклейці я дізнаюсь, чи має транспортний засіб сертифікат OBDII
МІСТЕННЯ КОМПЛЕКТУ
- Діагностичний сканер Mini V581 в останній версії.
- Інструкції та технічна допомога впродовж усього життя
- Доступ до повної бази даних діагностичних програм LPG на нашому вебсайті
Основні | |
---|---|
Можливість підключення до комп'ютера | Так |
Відображення поточних параметрів системи | Так |
Читання і стирання кодів несправностей | Так |
- Ціна: 3 337 ₴